متن آهنگ بارون از مهدی احمدوند

این اتفاقی نیست که من توی شلوغی دیدمت

فهمیدمت تا دیدمت ، تا دیدمت فهمیدمت

این اتفاقی نیست که من میبینمت بازم تو رو

انگار تو تقدیر منی دیگه نمی بازم تو رو

بقیه در ادامه مطلب ...

.

زیر بارون با تو ام

تو خیابون با تو ام

تو دلم برف اومده

من تو زمستون با توام

حرفی از رفتن نزن 

نــــــــــــــــــه نمیشه

من توخیالم با تو ام تا خوبه حالم با تو ام

فنجون قهوم خالیه اما تو فالم با تو ام

خواهشی دیگه ندارم 

این آخریشه

.

این اتفاقی نیست هنوز نگاه تو شکل منه

احساس من مثل توئه احساس تو مثل منه

این اتفاقی نیست ببیین عطرت هنوزم با منه

احساس این لحظه ی من بدتر از عاشق بودنه

.

زیر بارون با تو ام

تو خیابون با تو ام

تو دلم برف اومده 

من تو زمستون با توام

حرفی از رفتن نزن 

نـــــــــه نمیشه

من تو خیالم با تو ام 

تا خوبه حالم با تو ام

فنجون قهوه ام خالیه 

اما تو  فالم با تو ام

خواهشی دیگه 

ندارم این آخریشه

.