متن آهنگ دل سرد از محسن یگانه

دلسرد شدم از تو از این رابطه دلگیرم

نمـــیدونـــم کجـــامـــو فــقـــط میــــرم

.

نیا بدرقه ی دلی که سوزوندیش

خودت باعث شدی

بقیه در ادامه مطلب ...

 تو از خودت روندیش 

 از خودت روندیش

.

متن آهنگ دل سرد از محسن یگانه

چون تو کاری کردی با دلم که باید از تو بگذره

به این نتیجه میرسم که تنهایی از تو بهتره

با اینکه هرشب تا سحر از غصه خوابم نمیبره

شبایه غمگین لااقل تحملش آسونتره

من تو آرامشم دنباله من نگرد میخوام تنها بشم دنباله من نگرد

من تو آرامشم دنباله من نگرد

میخوام تنها بشم دنباله من نگرد

.

.

فـــکرت از ســـرم افتاد ...ته صبـــر مـــنو دیــدی

ولی حیف با غروری که ... تو چشماته نفهمیدی


نمیفهمی چرا الان ... واسم دلکــندن آسونه

آخه کوهی که میریزه ... ازش چیزی نمیمونه 

چیزی نمیمونه

.

متن آهنگ دل سرد از محسن یگانه

تو باعث شدی ... چون تو کاری کردی با دلم که باید از تو بگذره

به این نتیجه میرسم که تنهایی

با اینکه هر شب تا سحر از غصه خوابم نمیبره

شبایه غمگین لااقل تنهایی

چون تو کاری کردی با دلم که باید از تو بگذره

به این نتیجه میرسم که تنهایی

با اینکه هرشب تا سحر از غصه خوابم نمیبره

شبایه غمگین لااقل تحملش آسونتره

من تو آرامشم دنباله من نگرد